-
Ewolucja skrzydeł samostatecznych wydaje się zataczać właśnie pewne koło. Report'air to kolejne wcielenie linii zapoczątkowanej przez Trapera, Actiona i ReActiona, kontynuowanej przez Nucleona, Nucleona WRC, na Nucleonie XX kończąc. Tym razem skupiliśmy się na legendarnej właściwości pierwszych trzech konstrukcji - bezkompromisowej stabilności.
-
Nucleon XX to kolejne wcielenie klasycznej linii skrzydeł samostatecznych, zapoczątkowanej przez Trapera, Actiona i ReActiona, i kontynuowanej przez Nucleona oraz Nucleona WRC. Model ten przeznaczony jest dla pilotów latających przelotowo, sportowo (na poziomie średnio-zaawansowanym), a także rekreacyjnie. Jest stabilny, bezpieczny, zwrotny i bardzo przyjemny w sterowaniu.
-
Jesteś doświadczonym pilotem paramotorowym, który rozsmakował się w dynamicznym lataniu. Być może kolejnym etapem twej przygody będą zawody slalomowe i zamierzasz rozwijać się w tym kierunku, albo po prostu chcesz poszaleć w przestrzeni, szybko przemieszczać się z miejsca na miejsce, szybko wznosić się i wytracać wysokość... Poszukujesz szybkiego, zwrotnego i odpornego na turbulencje skrzydła o doskonałym handlingu. Twoje oczekiwania spełni właśnie Snake 1.2.
-
Zwrotność, prędkość, czy ekonomia - zależności tych parametrów to nie tylko wyzwanie dla konstruktora, ale też kryteria, którymi kierują się doświadczeni piloci przy wyborze idealnego skrzydła sportowego. WARP to próba takiego ich zrównoważenia, by ekonomia nie cierpiała z powodu prędkości, prędkość z powodu zwrotności, a zwrotność z powodu ekonomii...
-
Cabrio to specjalistyczne skrzydło przeznaczone do przenoszenia dużych obciążeń. Idealne do dwuosobowych wózków, ale równie dobrze radzące sobie jako tandem PPG (start z nóg). Jest to tandem zarówno dla profesjonalistów, jak i pilotów rekreacyjnych. Cabrio cechuje się łatwym startem, precyzyjnym sterowaniem i najwyższym bezpieczeństwem pasywnym przy doskonałości zbliżonej do skrzydeł jednoosobowych.