• Sale!

    C-Max-A-130L-3B

    Original price was: 2 700,00 zł.Current price is: 2 400,00 zł.
    Śmigło dedykowane do silnika C-Max
    • 130 cm lewo-obrotowe (CC, counter-clockwise)
    • 3 łopaty, dzielone, składane na zamku samo-pozycjonującym.
    • 170-190 g - 1 łopata - ekstremalnie niski moment bezwładności i małe obciążenia dla silnika.
    • Wyważane z dużą dokładnością w tolerancji do 0.3 g/metr (moment statyczny).
    • Małe wibracje
    • Mocowanie: 6M8d75
    • Otwór centrujący – 25,4 mm
    • Długość śrub (przy flanszy dociskowej 5mm) – min. 45 mm plus grubość ew. dystansu
    • Wymagany dystans pod śmigłoNIE
  • Stosowany ze śmigłami Peszke przy silniku Moster lub innym o rozstawie śrub mocujących 60mm. Konieczność stosowania  dystansu wynika z możliwej kolizji łopat śmigła z małym kołem pasowym.
  • Sale!

    Moster A-130L-3B przełożenie 1:2,68

    Original price was: 2 700,00 zł.Current price is: 2 400,00 zł.
    Śmigło dedykowane do silnika Moster (Classic, Silent, Plus) z redukcją 1:2,68
    • 130 cm lewo-obrotowe (CC, counter-clockwise)
    • 3 łopaty, dzielone, składane na zamku samo-pozycjonującym.
    • 170-190 g - 1 łopata - niski moment bezwładności i małe obciążenia dla silnika.
    • Wyważane z dużą dokładnością w tolerancji do 0.3 g/metr (moment statyczny).
    • Małe wibracje
    • Mocowanie: 6M6d60 lub inne na zamówienie
    • Otwór centrujący – 25,4 mm
    • Długość śrub (przy flanszy dociskowej 5mm) – min. 45 mm plus grubość ew. dystansu
    • Wymagany dystans pod śmigło – jeśli zastosowano tunel chłodzący na głowicy, to w zależności od jego gabarytów może być konieczne dołożenie dystansu pod śmigło. odległość między śmigłem a krawędzią dystansu musi być większa niż 15 mm. W przypadku cylindra bez obudowy, dystans NIE jest potrzebny
  • Sale!

    Moster eprops 130 3B red. 1:2,68

    Original price was: 2 700,00 zł.Current price is: 2 500,00 zł.
    Śmigło dedykowane do silnika Moster (Classic, Silent, Plus, Factory) z redukcją 1:2,68
    • 130 cm lewo-obrotowe (CC, counter-clockwise)
    • 3 łopaty, dzielone, składane na zamku samo-pozycjonującym.
    • 270 g - 1 łopata - niski moment bezwładności i małe obciążenia dla silnika.
    • Wyważane z dużą dokładnością w tolerancji do 0.4 g/metr (moment statyczny).
    • Małe wibracje
    • Mocowanie: 6M6d50
    • Otwór centrujący – 25,4 mm
    • Długość śrub (przy flanszy dociskowej 5mm) – min. 50 mm
    • Wymagany dystans pod śmigłoNIE
  • Śmigło dedykowane do silnika Moster (Classic, Silent, Plus, Factory) z redukcją 1:2,68
    • 125 cm lewo-obrotowe (counter-clockwise)
    • 2 łopaty, dzielone, składane na zamku samo-pozycjonującym.
    • 340 g - 1 łopata - niski moment bezwładności i małe obciążenia dla silnika.
    • Wyważane z dużą dokładnością w tolerancji do 0.3 g/metr (moment masy).
    • Małe wibracje
    • Mocowanie: 6xM6/d50 + 6xM8/d75 lub 6xM6/d60
    • Otwór centrujący – 25 mm
    • Długość śrub (przy flanszy dociskowej 5mm) – min. 30 mm
    • Wymagany dystans pod śmigłoTAK, minimum 5 mm.
  • Sale!

    Octagon-A-130L-2B red. 1:2,65

    Original price was: 1 850,00 zł.Current price is: 1 600,00 zł.
    Śmigło dedykowane do silnika Octagon
    • 130 cm lewo-obrotowe (CC, counter-clockwise)
    • 2 łopaty, dzielone, składane na zamku samo-pozycjonującym.
    • 170-190 g - 1 łopata - niski moment bezwładności i małe obciążenia dla silnika.
    • Wyważane z dużą dokładnością w tolerancji do 0.3 g/metr (moment statyczny).
    • Małe wibracje
    • Mocowanie: 6M6d60
    • Otwór centrujący – 25,4 mm
    • Długość śrub (przy flanszy dociskowej 5mm) – min. 45 mm plus grubość ew. dystansu
    • Wymagany dystans pod śmigłoNIE
  • Sale!

    Octagon-A-130L-3B przełożenie 1:2,65

    Original price was: 2 700,00 zł.Current price is: 2 400,00 zł.
    Śmigło dedykowane do silnika Octagon  z redukcją 1:2,65
    • 130 cm lewo-obrotowe (CC, counter-clockwise)
    • 3 łopaty, dzielone, składane na zamku samo-pozycjonującym.
    • 170-190 g - 1 łopata - niski moment bezwładności i małe obciążenia dla silnika.
    • Wyważane z dużą dokładnością w tolerancji do 0.3 g/metr (moment statyczny).
    • Małe wibracje
    • Mocowanie: 6M6d60 lub inne na zamówienie
    • Otwór centrujący – 25,4 mm
    • Długość śrub (przy flanszy dociskowej 5mm) – min. 45 mm plus grubość ew. dystansu
    • Wymagany dystans pod śmigłoNIE

Tytuł

Przejdź do góry