- 130 cm lewo-obrotowe (CC, counter-clockwise)
- 3 łopaty, dzielone, składane na zamku samo-pozycjonującym.
- 170-190 g - 1 łopata - ekstremalnie niski moment bezwładności i małe obciążenia dla silnika.
- Wyważane z dużą dokładnością w tolerancji do 0.3 g/metr (moment statyczny).
- Małe wibracje
- Mocowanie: 6M8d75
- Otwór centrujący – 25,4 mm
- Długość śrub (przy flanszy dociskowej 5mm) – min. 45 mm plus grubość ew. dystansu
- Wymagany dystans pod śmigło – NIE
-
Sale!Śmigło dedykowane do silnika C-Max
-
Sale!Śmigło dedykowane do silnika Moster (Classic, Silent, Plus) z redukcją 1:2,68
- 130 cm lewo-obrotowe (CC, counter-clockwise)
- 3 łopaty, dzielone, składane na zamku samo-pozycjonującym.
- 170-190 g - 1 łopata - niski moment bezwładności i małe obciążenia dla silnika.
- Wyważane z dużą dokładnością w tolerancji do 0.3 g/metr (moment statyczny).
- Małe wibracje
- Mocowanie: 6M6d60 lub inne na zamówienie
- Otwór centrujący – 25,4 mm
- Długość śrub (przy flanszy dociskowej 5mm) – min. 45 mm plus grubość ew. dystansu
- Wymagany dystans pod śmigło – jeśli zastosowano tunel chłodzący na głowicy, to w zależności od jego gabarytów może być konieczne dołożenie dystansu pod śmigło. odległość między śmigłem a krawędzią dystansu musi być większa niż 15 mm. W przypadku cylindra bez obudowy, dystans NIE jest potrzebny
-
Sale!Śmigło dedykowane do silnika Moster (Classic, Silent, Plus, Factory) z redukcją 1:2,68
- 130 cm lewo-obrotowe (CC, counter-clockwise)
- 3 łopaty, dzielone, składane na zamku samo-pozycjonującym.
- 270 g - 1 łopata - niski moment bezwładności i małe obciążenia dla silnika.
- Wyważane z dużą dokładnością w tolerancji do 0.4 g/metr (moment statyczny).
- Małe wibracje
- Mocowanie: 6M6d50
- Otwór centrujący – 25,4 mm
- Długość śrub (przy flanszy dociskowej 5mm) – min. 50 mm
- Wymagany dystans pod śmigło – NIE
-
Śmigło dedykowane do silnika Moster (Classic, Silent, Plus, Factory) z redukcją 1:2,68
- 125 cm lewo-obrotowe (counter-clockwise)
- 2 łopaty, dzielone, składane na zamku samo-pozycjonującym.
- 340 g - 1 łopata - niski moment bezwładności i małe obciążenia dla silnika.
- Wyważane z dużą dokładnością w tolerancji do 0.3 g/metr (moment masy).
- Małe wibracje
- Mocowanie: 6xM6/d50 + 6xM8/d75 lub 6xM6/d60
- Otwór centrujący – 25 mm
- Długość śrub (przy flanszy dociskowej 5mm) – min. 30 mm
- Wymagany dystans pod śmigło – TAK, minimum 5 mm.
-
Sale!Śmigło dedykowane do silnika Octagon
- 130 cm lewo-obrotowe (CC, counter-clockwise)
- 2 łopaty, dzielone, składane na zamku samo-pozycjonującym.
- 170-190 g - 1 łopata - niski moment bezwładności i małe obciążenia dla silnika.
- Wyważane z dużą dokładnością w tolerancji do 0.3 g/metr (moment statyczny).
- Małe wibracje
- Mocowanie: 6M6d60
- Otwór centrujący – 25,4 mm
- Długość śrub (przy flanszy dociskowej 5mm) – min. 45 mm plus grubość ew. dystansu
- Wymagany dystans pod śmigło – NIE
-
Sale!Śmigło dedykowane do silnika Octagon z redukcją 1:2,65
- 130 cm lewo-obrotowe (CC, counter-clockwise)
- 3 łopaty, dzielone, składane na zamku samo-pozycjonującym.
- 170-190 g - 1 łopata - niski moment bezwładności i małe obciążenia dla silnika.
- Wyważane z dużą dokładnością w tolerancji do 0.3 g/metr (moment statyczny).
- Małe wibracje
- Mocowanie: 6M6d60 lub inne na zamówienie
- Otwór centrujący – 25,4 mm
- Długość śrub (przy flanszy dociskowej 5mm) – min. 45 mm plus grubość ew. dystansu
- Wymagany dystans pod śmigło – NIE